Internetinės parduotuvės brikis.lt naudojimosi taisyklės ir sąlygos
Šios Taisyklės ir sąlygos nustato Internetinės parduotuvės brikis.lt (toliau- „parduotuvės“) bei Pirkėjo tarpusavio teises, pareigas bei atsakomybę. Kiekvieną kartą naršydami ar pirkdami, Jūs patvirtinate, jog sutinkate su toliau išdėstytomis nuostatomis. Jūs atsakote už visus veiksmus, atliktus naudojantis parduotuve.
Užsakymas
Išsirinkite jums patikusį produktą, įdėkite jį į krepšelį ir patvirtinę užsakymą apmokėkite. Prekės pagaminamos ir išsiunčiamos per 1-5 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo. Esant didesniam, nei įprasta, užimtumui ar šventiniu laikotapiu, užsakymo vykdymas gali trukti ilgiau. Apie tai būsite atskirai informuoti. Bet kokie užsakymo pakeitimai gali turėti įtakos prekių pagaminimo ir pristatymo trukmei.
Prekės pakuojamos skaidriuose maišeliuose. Jei norite, kad pasirinkti gaminiai už papildomą mokestį būtų supakuoti dovanų dėžutėje, pirkinių krepšelyje pažymėkite varnelę „Įpakuoti prekę dovanų dėžutėje“.
Pristatymas ir jo kaina
Prekės pristatomos visame pasaulyje Pirkėjo nurodytu adresu. Pasitikrinkite, ar nurodėte būtent tokį adresą, kuriuo norite gauti savo užsakymą. Pasirinkite jums labiausiai tinkantį pristatymo būdą: Lietuvos pašto registruotą pirmenybinę siuntą, Omniva pristatymą į terminalą arba Omniva kurjerio paslaugas jūsų nurodytu adresu.
Dėmesio! Prekes galima atsiimti nemokamai Vilniuje – dėl išsirinktų prekių ir atsiėmimo susisiekite telefonu +37068220003.
Pristatymo kaina nurodoma atskiroje eilutėje suformavus užsakymą prieš apmokant prekių krepšelyje esančias prekes. Kaina apskaičiuojama pagal pasirinktą pristatymo būdą bei pristatymo šalį.
Pakeitimas
Jei norite pakeisti gautą prekę, tai galite padaryti 14 kalendorinių dienų laikotarpyje. Kokybiškos prekės keičiamos tik nenaudotos ir esančios originalioje pakuotėje su etikete. Parašykite mums laišką į brikislt@gmail.com, nurodykite užsakymo numerį, kodėl ir į kokią prekę norite pakeisti. Gavę mūsų patvirtinimą dėl grąžinimo, išsiųskite ją mums adresu, kurį nurodysime Jums el. laiške. Rekomenduojame prekes saugiai siųsti ir grąžinti siunčiant registruota siunta, nes Jūs esate atsakingi už tai, kad prekė mus pasiektų ir būtų tinkamos būklės. Prekė keičiama į konkrečią nurodytą prekę tik jai esant prekyboje. Jei prekė, į kurią keičiama, yra brangesnė, klientas turi sumokėti skirtumą. Jei keičiama prekė yra pigesnė – skirtumas nėra gražinamas. Prekės grąžinimo ir naujos prekės siuntimo išlaidos, keičiant kokybišką prekę, tenka Pirkėjui. Nauja prekė yra išsiunčiama tik gavus ir patikrinus, ar keičiama prekė yra pirminės būklės bei apmokėjus prekių skirtumą, jei toks yra, taip pat siuntimo išlaidas. Kokybiškos prekės, įsigytos su nuolaida arba pagamintos pagal individualų užsakymą pagal kliento pageidavimus, yra nekeičiamos.
Grąžinimas
Jei norite gražinti gautą kokybišką prekę, tai galite padaryti 14 kalendorinių dienų laikotarpyje. Kokybiškos prekės grąžinamos tik nenaudotos ir esančios originalioje pakuotėje su etikete. Parašykite mums laišką į brikislt@gmail.com, nurodykite užsakymo numerį bei grąžinimo priežastis. Gavę mūsų patvirtinimą dėl grąžinimo, išsiųskite ją mums adresu, kurį nurodysime Jums el. laiške. Rekomenduojame prekes saugiai siųsti ir grąžinti siunčiant registruota siunta, nes Jūs esate atsakingi už tai, kad prekė mus pasiektų ir būtų tinkamos būklės. Pinigai už grąžintą prekę pervedami atgal į kliento sąskaitą per 10 darbo dienų, gavus prekę bei patikrinus, ar ji yra pirminės būklės. Visos išlaidos dėl kokybiškos prekės grąžinimo tenka klientui.
Prekės, kurios buvo įsigytos su nuolaida arba kurios buvo pagamintos Pirkėjui pagal jo pageidavimus, yra negrąžinamos.
Nekokybiškos prekės
Jei gavę prekę pastebėjote trūkumų ar pažeidimų, nedelsiant mus informuokite el. paštu brikislt@gmail.com. Nekokybiškos prekės, esant galimybei, yra pakeičiamos naujomis. Jei nėra galimybės pakeisti prekės identiška, klientas turi galimybę pasirinkti kitą tokios pat vertės prekę. Klientui pageidaujant, už nekokybišką prekę yra grąžinami pinigai, įskaitant ir prekės pristatymo išlaidas. Nekokybiškos prekės grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui. Rekomenduojame prekes saugiai siųsti ir grąžinti siunčiant registruota siunta, nes Jūs esate atsakingi už tai, kad prekė mus pasiektų ir būtų tinkamos būklės. Pinigai už nekokybišką prekę atgal į kliento sąskaitą yra pervedami per 10 darbo dienų, gavus prekę atgal ir įvertinus jos trūkumus.
Atsiskaitymas
Užsakymai, kurie buvo patvirtinti, bet nebuvo apmokėti 2 kalendorinių dienų laikotarpyje, yra atšaukiami.
Apmokėti Parduotuvėje galite per Paysera BankLink, PayPal sąsajas bei pavedimu į pasirinkto banko sąskaitą. Sąskaitas matysite patvirtinę užsakymą.
Užtikriname, kad parduotuvėje Jūsų atlikti mokėjimai yra saugūs. Jei pastebėjote neteisėtų banko sąskaitos nuskaitymų, susijusių su parduotuve, kreipkitės į savo banką.
Ribota garantija
Visiems BRIKIO gaminiams taikomas 24 mėn. garantinis laikotarpis. BRIKIS patikrina kiekvieną gaminį prieš išsiunčiant klientui saugioje pakuotėje, tačiau jei gavę prekę pastebėjote trūkumų ar pažeidimų, nedelsiant mus informuokite. Garantija nėra taikoma prekę perpardavus, perleidus kitiems, ją naudojant netinkamai ar ne pagal paskirtį, prekės trūkumu nelaikomas natūralus nusidėvėjimas. Gaminių tinkama priežiūra bei jų naudojimas yra nurodytas Parduotuvėje kiekvienos prekės aprašyme.
Privatumas
Parduotuvė naudoja slapukus, kurių pagalba teikiamos svetainės paslaugos, personalizuojami skelbimai, analizuojamas duomenų srautas. Pirmą kartą prisijungus prie Parduotuvės, turite patvirtinti, kad sutinkate su slapukų naudojimu.
Prisijungus prie Parduotuvės, slapukai įsimena informaciją apie tai, kad naršytojas lankėsi tam tikruose svetainės tinklalapiuose arba apie tai, kad naršytojas vėliau pakartotinai lankėsi toje pačioje svetainėje. Slapukai yra išsaugomi Jūsų naršyklės atmintyje. Jūs galite kontroliuoti slapukus savo naršyklės nustatymų pagalba ir jų atsisakyti, tačiau informuojame, jog tam tikros Parduotuvės funkcijos, tinklalapiai ar erdvės gali tapti nebeprieinami.
Kita
Parduotuvė neatsako dėl pareigų nevykdymo, ar vėlavimo, atsitikus force majeure aplinkybėms, aplinkybėms, nepriklausančioms nuo mūsų arba dėl trečiųjų šalių pareigų netinkamo vykdymo ar nevykdymo.
Neatsakome už jokius trečiųjų asmenų veiksmus, kai pasinaudoję Jūsų elektroninės bankininkystės sistema tokie asmenys suformuoja ir įvykdo užsakymus brikis.lt parduotuvėje.
Parduotuvė turi teisę be išankstinio perspėjimo keisti kainas ar kitą parduotuvės turinį bei šias Taisykles ir sąlygas.
Visi ginčai sprendžiami tarpusavio sutarimu arba Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
Ši parduotuvė ir jos visas turinys bei funkcionalumai yra BRIKIS intelektinė nuosavybė ir yra saugoma įstatymų.
Paskutinį kartą redaguota 2022.11.22